Bestellen en leveren

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik naast het product op de button ‘in winkelmand’ om deze toe te voegen aan je winkelmand. Nadat je het gewenste product hebt toegevoegd aan de winkelmand klik je rechtsboven op de winkelmand-button. Je krijgt dan een overzicht te zien van de producten die op dat moment in jouw winkelmand zitten. Klopt de informatie? Klik dan op ‘ doorgaan naar afrekenen’ om door te gaan naar betalen. Vul hier jouw gegevens in. Vervolgens kies je een van de mogelijke betaalmethoden en accepteer je de algemene voorwaarden om de bestelling te plaatsen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een mail met een bevestiging.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, de prijzen zijn inclusief BTW.

Is het mogelijk om de bestelling te annuleren?

Nee. Het annuleren van een bestelling is niet mogelijk. Wel kan een product worden geretourneerd.

Hoelang duurt het voordat ik de bestelling in huis heb?

Voor iDeal betalingen geldt; bestel je op werkdagen voor 12:00 uur is de volgende werkdag in huis.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij leveren bestellingen boven de €24,95 geheel gratis. Voor bestellingen die minder bedragen wordt er een vergoeding voor verzending gerekend. Binnen Nederland bedragen de verzendkosten €3,19.

Wie is de vervoerder?

De bestellingen worden bij ons in het magazijn opgehaald door GLS. GLS levert jouw pakket vervolgens bij jou thuis af.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Nee. De bestelling past niet door de brievenbus.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent zal GLS het pakket op een ander moment bezorgen.

Wat moet ik doen als het product beschadigd is bij ontvangst?

Mocht een product bij ontvangst beschadigd zijn kun je contact opnemen via de mail met orderentry@truvionlogistics.com. Beschadigde producten dienen, na contact met onze klantenservice, alsnog te worden geretourneerd. Dit kan naar ons gratis antwoordnummer. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met onze klantenservice.

Wat is de gehanteerde garantie?

De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten, dat wil zeggen dat een product moet doen wat de koper redelijkerwijs mag verwachten conform de wet. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.